• Aplicatie retail Nettun@ Cloud pentru case de marcat Olivetti

Aplicatia retail Nettun@ Cloud Olivetti este un serviciu ce permite accesul de oriunde si in orice moment, prin remote la propria casa de marcat cu jurnal electronic Olivetti pentru monitorizarea performantei vanzarilor, controlul si randamentul business-ului. 

Nettun@ Cloud reprezintă un instrument valid, capabil să faciliteze operativitatea comerciantilor si a profesionistilor care se ocupa de administrarea Punctului de Vanzare.


CLIENTI TARGET:

In afara de MAGAZINELE INDEPENDENTE, de proximitate, cu manageri cu mentalitate antreprenoriala, clientii target ai Aplicatiei retail Nettun@ Cloud sunt:

  • Retele mici de magazine - care au nevoie de solutii simple, functionale, cu investitii minime
  • Proprietari de magazine - care nu pot sa gestioneze punctul de vanzare dar totusi doresc verificarea rezultatelor
  • Manageri / resurse umane - Monitorizarea performantei angajatilor (casieri) si a responsabililor de magazine

Aplicatia Nettun@ Cloud permite:

  • Monitorizarea activitatii punctului de vanzare in timp real si organizarea cat mai eficienta a promotiilor
  • Structurarea activitătii de Marketing in functie de vanzarea din magazin
  • Reducerea costurilor de gestiune
  • Flexibilitate maxima – accesati de oriunde, prin remote propria Casa de Marcat Olivetti

AVANTAJE

  • Acces facil de pe diverse device-uri (PC, tableta, smartphone), fara necesitatea instalarii unui instrument software specific.
  • Actualizarea datelor in timp real (la fiecare bon emis)
  • Date statistice usor de interpretat datorita graficelor si detaliilor privind activitatea zilnica a punctului de vanzare
  • Posibilitatea de a exporta datele/rapoartele, inclusiv Z din AMEF, pentru prelucrarea sau trimiterea catre terte parti
  • Posibilitatea de a modifica listele de preturi, de a seta "promotii" in timp real (de exemplu, happy hour, discount-uri pentru a creste vanzarile pe unele articole
  • Siguranta datelor - datele sunt întotdeauna in siguranta datorita backup-ului automat

FUNCTII PRINCIPALE:

Dashboard - Rapoarte cu indicatori sintetici de performanta

  • Vanzari si incasari zilnice
  • Vanzari saptamanale
  • Vanzari si incasari anuale
  • Nr.bonuri emise si valoarea medie a bonului
  • Articolul si departamentul cu cele mai multe vanzari

Statistici detaliate referitor la activitatea punctului de vanzare

Acces la toate datele de vanzari generate de casa de marcat, prelucrate in forma statistica si accesibile prin grafice si tabele usor de citit.

In acest moment sunt disponibile urmatoarele date:

  • Raport vanzari
  • Raport vanzari pe articol (PLU)
  • Raport vanzari pe casier/operator
  • Raport vanzari pe fiecare cota TVA
  • Raport vanzari pe departament
  • Raport vanzari pe interval orar
  • Raport de inchidere zilnica Z
  • Total incasat
  • Total incasat pe forme de plata

Toate rapoartele se pot descarca in format CSV și PDF.

Posibilitatea de a programa trimiterea automata a rapoartelor favorite cu frecventa zilnica, saptamanala sau lunara.


Actualizare liste preturi

Vizualizarea de la distanta a listelor de preturi programate in casa de marcat fiscala si modificarea listele de preturi pentru a organiza promotii în timp real (ex. happy hour, discounturi pentru a creste vanzarile pentru anumite articole…).

Posibilitate de modificare pret unitar pentru un articol existent (pentru moment nu este posibila adaugarea/eliminarea de PLU, adaugare/eliminare departamente, modificarea denumirii PLU).


Arhiva clienti

  • Vizualizare de la distanta denumire clienti inregistrati in baza de date AMEF.
  • Posibilitatea de a modifica campurile vizualizate.

Backup date si rapoarte de vanzari

  • Salvare locala rapoarte

Backup configuratie casa de marcat

  • Salvare în Cloud a setarilor casei de marcat cu jurnal electronic Olivetti

Actualizari (pentru unitatile de service)

Posibilitatea pentru unitatea de service de actualizare de la distanta a software-ului de management al casei de marcat.

Aceasta functie permite sa selectati punctual casa de marcat fiscala ce urmeaza a fi actualizata.

Operatiunea nu blocheaza activitatea la punctul de vanzare.

Odata actualizarea trimisa si descarcarea terminata, AMEF va cere confirmarea de a continua instalarea la prima repornire.

Exista posibiltitatea de a reveni la versiunea de firmware anterioara.


IN CURAND SI FUNCTIE EXPORT FISIERE XML SOLICITATE DE ANAF !



Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Aplicatie retail Nettun@ Cloud pentru case de marcat Olivetti

  • Producător: Olivetti
  • Cod produs: NETUNNA
  • Disponibilitate: În stoc
  • Tip promotie: 0

Etichete: Aplicatie retail Nettun@ Cloud pentru case de marcat Olivetti

Vrei sa fii la curent cu ultimele oferte? Aboneaza-te acum la newsletter.